woensdag 4 maart 2009

ding 19



Al die sociale netwerken, was wel bekend met hyves, heb ook een hyves pagina, maar doe daar niet echt veel mee, is aangemaakt door mijn dochter en kijk er wel eens naar maar ben hier vast te lui voor en niet sociaal genoeg denk ik. Wist trouwens niet dat er zoveel van dit soort netwerken waren, kende alleen ook Facebook en Linkedin. Ongetwijfeld zijn al deze netwerken nuttig en plezierig voor vele mensen (las vorige week in de krant dat in Groot-Britanniƫ 30% van de mensen via Facebook date) maar aan mij is het niet echt besteed. Heb me wel aangemeld bij Dizzie omdat ik daar nog wel het nut en plezier van inzag, al was het alleen voor het lijstje 'binnenkort verkrijgbaar', altijd handig als je bestsellers moet aanschaffen. Verder weet ik niet zo goed toepassingen voor de bibliotheek, misschien via de hyves van de bieb (goed idee, Jessica), maar ook dit moet dan wel gepromoot worden onder biebklanten. Jongeren reageren hier vast heel makkelijk op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten