zondag 22 maart 2009

ding 23



Fijn,ding 23,laatste ding. Om te evalueren heb ik m'n blog nog eens doorgelopen, en wat ik niet verwacht had is om te beginnen bloggen wél leuk, dit in tegenstelling tot wat ik vooraf verwacht had. Ook hier leer je weer dingen van, het aantrekkelijker maken d.m.v. plaatjes, foto's gadgets etc. Er waren wel wat dingen bij die ik al kende van voor de cursus zoals hyves, podcast, rss en youtube, al ben ik er nu wat dieper in gedoken. Dingen die ik voor mezelf erg leuk vond zijn Flickr en Last-fm, hier blijf ik zeker privé mee bezig. Voor mijn werk op de bieb vind ik google docs een mooi ontdekking waar ik nu ook mee werk. Moet wel zeggen dat mij soms een 'sociale vermoeidheid' overviel om alles te moeten delen met iedereen. Tijdens onze cursus is de aquabrowser gaan draaien dus actueler kan bijna niet. Verder heeft het manifest van Laura Cohen veel indruk op mij gemaakt, en zoals ik in mijn blog geschreven heb zie ik dit als handleiding voor de toekomst van de interactieve, digitale bibliotheek. 23 dingen was voor mij een ontdekkingsreis waarvan ik blij ben deze te hebben kunnen maken. Dan wil ik nu afronden, maar niet voordat ik coaches en collega's heb bedankt voor hulp en reacties, met name Henk die helaas af moest haken, bij elk nieuw blogbericht even een reactie, bedankt hiervoor, was voor mij motiverend!

4 opmerkingen:

  1. De ontdekkingsreis zit erop. Super!

    Proficiat Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nel met het halen van de 23 dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel

    Van harte gefeliciteerd. Deze klus is toch maar mooi geklaard.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat certificaat is binnen. Gefeliciteerd!! hartstikke goed gedaan.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen