woensdag 11 februari 2009

ding 14



Het klinkt allemaal moeilijker dan het is, IM, als gaat lezen blijkt het chatten en msnnen te zijn. Dit doe ik al een tijdje, welliswaar eigenlijk alleen met met mijn dochter, en dan vaak alleen als zij in Frankrijk zit. Met een webcam erbij vind ik dat leuk contact. Ook skypen we dan wel eens. Verder maak ik er niet veel gebruik van. Heb wel eens samen met mijn zoon vraag aan Alladin gesteld, dit werkt prima. Ook uit nieuwsgierigheid, toen dit net op de cataloguspagina van de ZB stond op het chatvenster geklikt, hier werd inderdaad meteen op gereageerd. Heb chatvenstertje van g-mail op mijn blog gezet. Ook aangemeld bij meebo, al zie ik daar niet meteen het nut van in, misschien als je een eigen room aanmaakt, voor bv. de bieb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten