dinsdag 3 februari 2009

ding 11 en 12


Wat was er weer veel te lezen en te bekijken, ik was eigenlijk alleen maar bekend met Wikipedia en wikibooks. Wist niet dat iedereen voor alles een wiki kan maken. De wiki van de bieb uit Deventer ziet er wel mooi uit, veel van dit soort info kan ook op een website maar nu kan natuurlijk iedereen iets toevoegen, waardoor het allemaal wat breder wordt dan alleen maar bieb-dingen. Zo'n soort wiki zou in Zeeland of Zeeuws-Vlaanderen ook goed mogelijk zijn. Zag trouwens een wiki van een stad in de V.S. (Davis), best handig, was ook een soort gemeentegids maar er zijn bijvoorbeeld ook winkels op te vinden. Na al deze informatie ook maar eens de zandbak in, heb een pagina gemaakt met twee youtube videos van mijn favoriete muzikanten, en een pagina over mooi boeken, wilde hier een foto van onze tentoonstelling bij zetten maar dit lukte niet, alleen via bubble-share? Heb nu maar plaatje van internet erbij gezet, alles met link naar mijn weblog.

3 opmerkingen:

  1. sorry, heb het in de landelijke gedaan.

    Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, hou van veel verschillende soorten muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,

    Ik heb jou naam van je blog ook zien staan bij de landelijke 23 dingen wiki, en die van mij had ik er ook bijgezet. Nu enkele dagen later zijn ze foetsie. Weet jij hoe dat komt?
    Ik heb hem er weer bij gezet, kijken wat het doet??
    Gr Anja.

    BeantwoordenVerwijderen