dinsdag 27 januari 2009

ding 10


Nadat ik alles doorgelezen en bekeken had (verdeeld over meerdere dagen) ben ik zelf met Delicious aan het werk gegaan, eigen account aangemaakt, favorieten toegevoegd en een deel van mijn favorieten via settings naar mijn Delicious gekopieerd. Nog wat tags aangepast en tagbundels aangemaakt, vind dit wel handig, is net zoiets als mappen bij je favorieten. Heb wat collega's aan mijn netwerk toegevoegd, mijn account bij Delicious heet neldpdd, hetzelfde als mijn blog. Als je naar Delicious kijkt krijg je ook weer enorm veel informatie, je komt websites tegen, die je anders niet zo makkelijk gevonden zou hebben. Het verbinden door de tags levert eindeloos veel informatie op. Voor mezelf zie ook dat ook als groot voordeel, naast het feit dat je nu overal je favorieten kunt opvragen. Voor de bieb denk ik dat er zeker voor inlichtingen werk veel voordeel is te behalen, een bieb-account lijkt me ook een goede optie, iedereen kan hier zijn handige websites op kwijt en iedereen kan ze vinden, overal. Alles bij elkaar weer veel bij geleerd!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly,

    Ik heb ook een account gemaakt bij Delicious. En om te proberen heb ik jouw account bij mijn "network" gezet. Hou jij van Bach-muziek? Mijn account is: Elmaatje (zonder streepje).
    Groetjes Elma.

    BeantwoordenVerwijderen