donderdag 15 januari 2009

ding 6


Het rond kijken op flickr was erg leuk. Mooie sneeuwfoto's van het schaatsen in Terneuzen op de Kreek gezien. Toch gekozen voor deze foto van het Griekse eiland Naxos, ben hier 2 jaar geleden op vakantie geweest met mijn zus. Ook wij hebben hier heerlijk onder de boom bij de zee gezeten, wijntje erbij, wat is het leven soms zwaar;) Waarom kies ik voor een foto van Flickr en niet voor een zelfgemaakte foto, het antwoord hierop is heel eenvoudig, mijn zus had geen digitale camera, ik wel maar ben bij de haven van Naxos-stad uitgegleden en met camera en al in de zee beland, enkele blauwe plekken opgelopen maar erger was dat mijn camera met alle gemaakte foto's kapot was. Dit gebeurde aan het eind van de vakantie, helaas...

2 opmerkingen:

  1. Hou nou toch eens op met allemaal van die schitterde vakantiefoto's te plaatsen. Ik wordt er spontaan depressief als ik weet dat ik nog een half jaar moet wachten voor ik op vakantie kan.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk dat je dan via deze weg toch nog wat mooie foto's terugvindt.

    groetjes,
    alinda

    BeantwoordenVerwijderen