woensdag 7 januari 2009

Begonnen!

Had gisteren alles wat doorgelezen en bekeken, zag wel wat dingen waar ik wel bekend mee ben zoals hyves, youtube en wikipedia, is wel een geruststellend idee. wilde ook maar gelijk beginnen met het maken van een blog, maar toen er om een blognaam werd gevraagd viel ik helemaal stil, gekeken naar andere blogs, waar ook leuke namen tussen zitten maar ik wist het even niet. Vandaag besloten om maar gewoon voor eigen voornaam te gaan. Ga dit bericht nu publiceren en kijken wat ik meer ga doen.

5 opmerkingen:

  1. Er is niets mis met gewoon je eigen naam. De start is gemaakt.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,

    Ziet er mooi uit je blog. Leuk dat een foto plaatsen ook al is gelukt!
    Succes met de volgende dingen!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nelly!

    Leuke foto bij je blog joh!
    Van de winter gemaakt?
    Op naar de rest van de "dingen"...

    Groetjes!

    Jes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes hoor met alle dingen. Ziet er prima uit zo!!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nelly,

    ik ben bezig met me aan te melden om de blogs te kunnen volgen van onze cursistenclub en deze op mijn Netvibespagina te laten binnenkomen. Bij jou staat dat er niet op. Weet iemand daar een antwoord op?

    Groetjes,
    Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen