zondag 22 februari 2009

ding 17



Wist niet dat er zoveel 2.0 webtoepassingen waren. Heb alle lijstjes bekeken, en gebruik zelf al een hele tijd toepassingen van web 2.0 zonder dat ik dit wist. Vind Google Earth een hele mooi toepassing, waar je zo veel mee kunt, echt eindeloos veel. Maar dit moet je wel downloaden dus komt dit nu niet in aanmerking voor mijn ding 17. Heb ook al heel lange tijd eigen i-Google pagina. Als ik de computer opstart heb ik meteen alles wat mij interesseert op het scherm, zoals mijn mail (g-mail), nieuws, "what to do" lijstje, fimpjes, muziek (youtube, Nederland FM), het weer en natuurlijk een sudoku!
Je kan je pagina helemaal naar eigen wens invullen en "pimpen" zoals je dat zelf wilt. Ook kan je veschillende tabbladen aanmaken zoals bv. hyves en youtube, rss enz. Dus zonder dat ik het wist was ik er al helemaal weg mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten